• Beste sportvrienden,

Uiteraard volgt het Bestuur de ontwikkelingen omtrent deze Coronacrisis op de voet en hebben wij vanavond de volgende uitspraken van de Regering tot ons genomen:

1. BSO Sportify kan/mag per 11 mei weer kinderen ontvangen op ons terrein.

2. Kinderen tot en met 12 jaar mogen vanaf 28 april weer spelen, trainen en onderlinge oefenpartijtjes spelen (zonder ouders of ander publiek) zonder de 1,5 meter afstand.

3. Jeugd  tot en met 18 jaar mag vanaf 28 april weer trainen op 1,5 meter afstand (de onderlinge oefenpartijtjes op 1,5 meter zijn uiteraard onmogelijk maar wel denkbaar bij de andere sporters op ons complex van bijvoorbeeld de tennisvereniging).

4. Sportaccomodaties wordt gevraagd om ook niet-leden faciliteiten te bieden.

Deze week zal het Bestuur in overleg met de tennisvereniging, Sportify Kids, Gemeente en overige belanghebbenden bestuderen hoe we hier mogelijke invulling aan kunnen geven en we zullen die resultaten aankomend weekend met jullie delen.

Blijf gezond allemaal!

Bestuur vvv Westzaan