• Hoofd Technische Zaken Patrick Volkers heeft al vroeg de trainersstaf voor zijn meidenafdeling compleet. Patrick de Jong (46) behoeft nauwelijks introductie en staat komend seizoen te popelen om de MO15-1 onder zijn hoede te nemen. Helemaal nieuw zijn Lissa Wemmers (21 en links op de foto) en Angel Frankel (22). Beide dames zijn afkomstig uit Amsterdam, hebben hun eerste voetbaltalenten laten zien bij HBOK en hebben dit jaar hun opleiding Sport en Bewegen met succes afgerond. Zij staan klaar om een eventuele MO15-2 naar successen te brengen maar samen zullen ze tevens voor de groep JO16 gaan staan. Nicky van Es (22) kwam 2 jaar geleden onze gelederen versterken. Na een jaar actief voetbal in de selectie trainde hij vorig jaar de JO15. Aankomend seizoen is hij verantwoordelijk voor de MO19 met als grootste uitdaging om binnen een paar jaar weer een Vrouwen1 op de been te krijgen. Wij wensen alle trainers heel veel succes en plezier bij onze vereniging.

Bestuur vvv Westzaan

rfwbs-sliderfwbs-slide