• Zeer binnenkort gaan we weer beginnen met de jeugdtrainingen. Het Protocol verantwoord sporten is gereed en goedgekeurd maar omdat we precies volgens dat protocol willen starten hebben we nog een paar practische aanpassingen te doen. Morgen (vrijdag 1 mei) zullen wij zowel de betrokken trainers, leden en ouders per e-mail informeren over hoe dat Nieuwe Trainen eruit gaat zien.

Vanmorgen is er een begeleide activiteit van kinderen t/m 12 jaar op het complex geweest. Deze activiteit was georganiseerd door derden en niet in overleg met onze voetbal- en/of tennisvereniging. Dat betreuren wij en wij zullen de organisatoren erop wijzen dat iedere bezoeker van het park zich gaat houden aan de geldende protocollen.

Bestuur VVV Westzaan

rfwbs-sliderfwbs-slide