• VVV Westzaan is een vereniging waar met veel plezier wordt gevoetbald en getraind door jong en oud, zowel door dames/meisjes als natuurlijk de mannen/jongens.

Voor het seizoen 2023/2024 is VVV Westzaan op zoek naar een verzorger/sportmasseur (m/v) voor de selectie voor de maandag- en woensdagavond en tevens voor de begeleiding van het eerste elftal.

Als verzorger maak je deel uit van de staf van VVV Westzaan en werk je nauw samen met de trainers. De vereniging zoekt dan ook een verzorger die deze belangrijke taak m.i.v. het nieuwe seizoen zou willen vervullen. In overleg met trainer draag je de verantwoording voor de fysieke conditie van de spelers.

Als verzorger verricht je de volgende taken:

• Verzorgen van de spelers tijdens trainingen en wedstrijden;
    • Het (preventief) behandelen van voetballers van de spelers bij blessures;
    • Het begeleiden van de terugkeer van (geblesseerde) spelers naar wedstrijdniveau, kan ook op het veld;
    • Tapen en masseren;
    • Het in overleg met de vereniging inkopen van verzorgingsmateriaal en het beheren van de voorraad.

VVV Westzaan zoekt een verzorger die:

• Opgeleid of in opleiding is in de richting van sportmassage, fysiotherapie of i.d.;
    • Affiniteit heeft met voetbal;
    • Oog en gevoel heeft voor de persoonlijke ontwikkeling van talenten en wil bijdragen aan hun fysieke fitheid;
    • Een enthousiaste instelling heeft;
    • Het leuk vindt om sociaal betrokken te zijn bij de selectie en vereniging.

Wat bieden wij:

• Meedraaien binnen een gezellige en ambitieuze voetbalvereniging;
    • Goed uitgeruste verzorgingsruimte voor de verzorging van spelers;
    • Een leuke en afwisselende bezigheid;
    • De mogelijkheid om ervaring op te doen in de begeleiding van een selectie;
    • Vergoeding voor de werkzaamheden.

Kun jij je vinden in het bovenstaande profiel? Stuur dan je CV en een korte motivatie naar secretaris@vvvwestzaan.nl t.n.v. Laurence Berghouwer of neem contact op met één van de bestuursleden.

Namens Het bestuur,

Laurence Berghouwer secretaris VVV Westzaan