• Ook wij vallen maar gelijk met de deur in huis:

Beste leden, bezoekers,

Bij Westzaan zijn we met vereende krachten bezig om de kantine en een deel van de toiletgroepen volledig te renoveren. Helaas hebben wij afgelopen week moeten concluderen dat de gewenste opleveringsdatum van 1 september niet gehaald kan worden. Los daarvan zien wij op basis van de huidige wettelijke Corona-maatregelen weinig mogelijkheden om op ons relatief beperkte complex jullie een veilig sportweekeind te bezorgen. Jullie en onze gezondheid gaan boven alles en een optelsom van al deze feiten heeft ons doen besluiten dat we ons tot ten minste half september uitsluitend bezig gaan houden met de geplande wedstrijden zelf. Alle wedstrijden gaan dus gewoon door, echter we moeten dat even tijdelijk doen zonder kantine, kleedkamers en douches.

Wat betekent dit voor jou als speler en/of bezoeker:
    1. Kom zoveel mogelijk georganiseerd en houd rond het veld 1,5 meter afstand. Ben je toeschouwer, ouder of belangstellende blijf lekker thuis, we ontvangen je graag weer als alles weer normaal wordt.
    2. Heb je last van de inmiddels bekende “griep verschijnselen” blijf zeker thuis, ga naar een teststraat en voorkom verdere verspreiding.
    3. Kom in wedstrijdtenue naar ons complex en neem een bidon water mee.
    4. Houd je aan de instructies van onze toezichthouders (herkenbaar aan de gekleurde hesjes), volg ze gewoon op en maak geen ruzie. Ook wij hadden het graag anders gezien maar veiligheid staat voorop!

Wat mag je van ons verwachten:
    1. Toiletten zijn beschikbaar, volg de looproute via de hoofdingang en verlaat het complex aan de achterzijde.
    2. Het vullen van de bidon flessen met water is toegestaan, volg daarvoor eveneens de aangegeven looproute.
    3. De Fysio ruimte is geopend voor blessures, mocht deze bezet zijn wacht dan buiten op een vrije plek.
    4, De AED hangt links in de centrale hal en moet uiteraard gebruikt worden in noodsituaties.

Wij volgen de actuele ontwikkelingen vanzelfsprekend op de voet en hebben besloten om in de week van 14 september een mogelijk herzien besluit te nemen op deze noodgedwongen maatregelen.

Wij vertrouwen op jullie begrip inzake onze besluitvorming.

Graag tot snel in betere en bovenal veiligere omstandigheden.

Bestuur, vvv Westzaan.
rfwbs-sliderfwbs-slide